1. Kontakta oss

Kontakta oss

Få hjälp på ditt bankkontor, via telefon eller chatt.

Hitta bankkontor

Tre personer som sitter i ett möte

På bankkontoret möter du rådgivare och specialister med stor kunskap om den lokala marknaden. Till oss är du alltid välkommen att höra av dig med frågor och funderingar som rör din ekonomi. Vi kan också hjälpa dig att bli kund, om du inte redan är det.

Välkommen att kontakta oss för att boka en tid.

Hitta bankkontor

Bankärenden och support

Spärra kort

Du kan spärra privata kort dygnet runt direkt i mobilappen eller internetbanken. Du kan även ringa. För att spärra företagskort behöver du ringa.

Inom Sverige 020-41 12 12 
Från utlandet +46 8 411 21 22

Personlig service dygnet runt 0771-77 88 99

Vi hjälper dig med bankärenden och supportfrågor. Vi kan hjälpa dig på flera språk. Var beredd med din personliga kod eller Mobilt BankID när du ringer. 

Chatta med oss

Här kan du ställa frågor till oss om hur du använder våra digitala tjänster och få svar på allmänna bankfrågor. 


Ytterligare kontaktinformation

Sociala medier

Vi finns på flera av de mest populära social medierna. Ställ frågor, ge beröm eller tips om förbättringar.

Företagsinformation

Organisationsnummer: 502007-7862
SWIFT-/BIC-adress: HANDSESS
LEI-nummer (legal entity identifier): NHBDILHZTYCNBV5UYZ31
GIIN-nummer: TT0D1B.00000.LE.752

Huvudkontor

Kungsträdgårdsgatan 2
106 70 Stockholm 

Växel: 08-701 10 00


Klagomål och synpunkter

Klagomål

Här hittar du information om hur du gör när du vill framföra ett klagomål i ett specifikt ärende och hur vi hanterar det.

Synpunkter

Har du synpunkter på hur våra tjänster fungerar? Välkommen att fylla i och skicka in formuläret.