1. Kontakta oss

Kontakta oss

Få hjälp på ditt bankkontor, via telefon eller chatt.
tre kartnålar

Hitta bankkontor

Det lokala bankkontoret är banken

Hos oss är det lokala bankkontoret banken. Det är kontoret som känner dig och kan ge råd utifrån dina unika behov. Vi kan också hjälpa dig att bli kund, om du inte redan är det. 

Välkommen in!

Bankärenden och support

Spärra kort

Du kan spärra privata kort dygnet runt i mobilappen, internetbanken eller genom att ringa oss:

Inom Sverige 020-41 12 12 
Från utlandet +46 8 411 21 22 

Personlig service dygnet runt 0771-77 88 99

Vi hjälper dig med bankärenden och supportfrågor. Vi kan hjälpa dig på 26 olika språk. Ha din personliga kod redo när du ringer. 

Chatta med oss

Här kan du ställa frågor till oss om hur du använder våra självbetjäningstjänster och få svar på allmänna bankfrågor. 


Ytterligare kontaktinformation

Sociala medier

Vi svarar på dina frågor varje dag mellan 8-22. Lämna inte ut personliga uppgifter såsom kontonummer och personnummer.

Företagsinformation

Organisationsnummer: 502007-7862
SWIFT-/BIC-adress: HANDSESS
LEI-nummer (legal entity identifier): NHBDILHZTYCNBV5UYZ31
GIIN-nummer: TT0D1B.00000.LE.752

Huvudkontor

Kungsträdgårdsgatan 2
106 70 Stockholm 

Växel: 08-701 10 00


Klagomål och synpunkter

Klagomål

Om du har ett klagomål ska du i första hand vända dig till ditt bankkontor. Här hittar du information om hur du gör om du har ett klagomål och hur vi hanterar det.

Frågor och synpunkter

Har du frågor om oss och vår verksamhet? Eller har du synpunkter på hur våra tjänster fungerar? Välkommen att fylla i och skicka in formuläret.