1. Kontakta oss

Kontakta oss

Få hjälp på ditt bankkontor, via telefon eller chatt.
tre kartnålar

Hitta bankkontor

Det lokala bankkontoret är banken

Hos oss är det lokala bankkontoret banken. Det är kontoret som känner dig och kan ge råd utifrån dina unika behov. Vi kan också hjälpa dig att bli kund, om du inte redan är det. 

Välkommen in!

Bankärenden och support

Spärra kort

Du kan spärra privata kort dygnet runt i mobilappen, internetbanken eller genom att ringa oss:

Inom Sverige 020-41 12 12 
Från utlandet +46 8 411 21 22 

Personlig service dygnet runt 0771-77 88 99

Vi hjälper dig med bankärenden och supportfrågor. Vi kan hjälpa dig på 26 olika språk. Ha din personliga kod redo när du ringer. 

Chatta med oss

Här kan du ställa frågor till oss om hur du använder våra självbetjäningstjänster och få svar på allmänna bankfrågor. 


Fler kontaktvägar

Sociala medier

Vi svarar på dina frågor varje dag mellan 8-22. Lämna inte ut personliga uppgifter såsom kontonummer och personnummer.

Synpunkter och klagomål

Har du synpunkter på vår internetbank eller mobilapp? Har vi inte levt upp till dina förväntningar? Berätta för oss så kan vi bli bättre.

Huvudkontor

Kungsträdgårdsgatan 2
106 70 Stockholm 

Växel: 08-701 10 00