1. Kontakta oss

Kontakta oss

Få hjälp på ditt bankkontor, via telefon eller chatt.

Kontakta bankkontor

Tre personer som sitter i ett möte

På bankkontoret möter du rådgivare och specialister med stor kunskap om den lokala marknaden. Till oss är du alltid välkommen att höra av dig med frågor och funderingar som rör din ekonomi. Vi kan också hjälpa dig att bli kund, om du inte redan är det.

Hitta bankkontor

Bankärenden och support

Personlig service 24/7

Du är välkommen att kontakta oss dygnet runt för hjälp med bankärenden och supportfrågor. För att identifiera dig behöver du Mobilt BankID eller en personlig kod.  

Ring 0771-77 88 99

Chatta med oss

Här kan du som är privatkund hos oss ställa frågor om hur du använder våra digitala tjänster och få svar på allmänna bankfrågor. 

Spärra kort

Du kan spärra privata kort dygnet runt direkt i mobilappen eller internetbanken. Du kan även ringa. För att spärra ditt företagskort behöver du ringa.

Inom Sverige 020-41 12 12 
Från utlandet +46 8 411 21 22


Ytterligare kontaktinformation

Sociala medier

Vi finns på flera av de mest populära social medierna. Ställ frågor, ge beröm eller tips om förbättringar.

Företagsinformation

Organisationsnummer: 502007-7862
SWIFT-/BIC-adress: HANDSESS
LEI-nummer (legal entity identifier): NHBDILHZTYCNBV5UYZ31
GIIN-nummer: TT0D1B.00000.LE.752

Huvudkontor

Kungsträdgårdsgatan 2
106 70 Stockholm 

Växel: 08-701 10 00


Klagomål och synpunkter

Klagomål

Här hittar du information om hur du gör när du vill framföra ett klagomål i ett specifikt ärende och hur vi hanterar det.

Synpunkter

Har du synpunkter på hur våra tjänster fungerar? Välkommen att fylla i och skicka in formuläret.