Synpunkter och förbättringsförslag

Har du förbättringsförslag? Fyll i formuläret och berätta för oss hur vi kan bli bättre.

Har du förbättringsförslag?

Har du önskemål om en förbättring av våra produkter eller tjänster? Är det något som du saknar i vårt utbud? I vårt formulär nedan kan du lämna förslag på hur vi kan bli bättre.

Har du frågor? 

Behöver du hjälp eller har frågor om våra produkter och tjänster? Kontakta oss istället på telefon, i vår chatt eller våra sociala medier. Kontaktuppgifter hittar du här:

Kontakta oss

Hjälp med inloggning?

Har du frågor som gäller Mobilt BankID, BankID på kort, din kortläsare, våra appar eller systemkrav? Här hittar du svar på vanliga frågor om våra digitala tjänster.

Hjälp och support

Skicka in dina förbättringsförslag

Vi har tyvärr inte möjlighet att svara på dina förslag eller synpunkter, men vi ser till att de hamnar hos ansvarig avdelning.

Kom ihåg att aldrig skicka personliga uppgifter. Har du ett specifikt klagomål? Använd detta formulär: Skicka in kundklagomål

Gäller detta dig som privat- eller företagskund?
Vad gäller din synpunkt?

Vill du spara formuläret? Då behöver du kopiera texten och klistra in den i ett nytt dokument eller ta en skärmdump.

Behandling av personuppgifter